2011. szeptember 17., szombat

1. fejezet


 

Kezdetek!


   /Elena szemszög/

   Napok csigalassúsággal teltek előttünk. Stefan és én egyre jobban éreztük, Damon teljesen más lett. De az már egy másik dolog. Elijah feltűnése egyre több bajt jelentett mindannyiunk számára, és a családom számára is. Nem egyszer a házamban találtam őt, de csak Jenna nénikémmel beszélt, anyukám régi iratairól. De azt nem értettem, minek is kellenek neki azok.
   Stefan szerint Katherine bent fog maradni a templomban, Elijah elintézte. De nagyon nem is hiszek neki. Ő volt az aki el akart rabolni és Rose haverját is megölte. Apropó Rose... Damon-el nagyon is összemelegedtek, bár a házon kívül mindent tagadnak, olyan mint két átlagos ember, aki pikkel egymásra. Ezért olyan vicces őket nézni ilyenkor. Stefan szerint Rose csak jó hatással van rá, bár velünk ugyan olyan bunkó, vagy nem mond semmit sem.


   /Rose szemszöge/

   Nagyon örülök, hogy kikeveredtem ide, és el kellett rabolni a hasonmást, Elenát. Damon az elején olyan bunkó volt, és csak gúnyolt. Pedig Trevor sokat jelentett nekem, mint igaz barát, de őt ez nem érdekelte. Pedig én tudtam, hogy neki van egy kedvesebb, barátságosabb oldala is. Idővel persze sikerült feltörni a jeget, és bele is szerettem az biztos. Damon megengedte, hogy itt lakjak náluk, és Elena is nagyon kedves velem. Stefan-nal nem nagyon szoktam beszélni, és nagyon a többieket sem ismerem. Egyiküket sem. Egyedül a Salvatore fivéreket és Elenát, amióta csak itt vagyok. Este szoktam csak kimozdulni de akkor is csak vadászni. Napgyűrűm még nincs és nagyon kétlem is hogy lenne, így marad csak a vadászat este. De nem bánom, mert űgy is csak este szoktam kimozdulni.


   /Damon szemszöge/

   Rosey... Nagyon de nagyon, sikerült megtörnie azt a maszkot amit magamra tettem, az érzések elől. De már az első pillanattól nagyon furcsa volt nekem. Olyan különös amint a 170 évem alatt nem nagyon tapasztaltam még meg. Persze ezeket is csak jó értelemben tettem. Rose egy jó csaj, és egyben erősebb is nálam. De ez nem annyira zavar. Azt viszont nagyon rossz volt látni, hogy egész nap a lakásban kell ülnie. Mást sem csinál akkor mint egy könyvel a kezében a nappaliban, vagy a szobámban ücsörög és olvas. Jelen pillanatban az első dolgaim közé vettem, hogy beszerzek neki egy napgyűrűt vagy nyakláncot!


   /Stefan szemszöge/

   Nagyon féltem Elenát! Nem csak Elijah de Damon túlzott jókedve miatt is. Alaric szerint még Isobel is vissza akar jönni, hogy lássa Elenát, és kihozza Katherine-t. De persze ezt meg fogjuk akadályozni amennyire csak lehet. A másik gondunkat meg a farkasok okozták. Amióta Tyler is az lett egyre többen jönnek, és rettegésben tartják teliholdkor a várost.

5 megjegyzés:

  1. Rosey! Nagyon jó rész lett! :D
    Tetszik a töri :D
    Siess a következővel :D
    Eddig 5* xD

    VálaszTörlés
  2. szupi fejezt.
    Rose & Damon <3
    Hamar a következőt

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Sok sikert a történethez! Nagyon jól hangzik :) Építőjellegként annyit hozzátennék, hogy szerintem kicsit gyakoriak a szemszögváltások és rövidek a szemszöghöz tartozó részek. Ez csak személyes vélemény, de egyébként nagyon jó, remélem, nem haragszol meg érte, tényleg csak építőnek szántam :)
    Sok-sok ihletet!
    Puszi: Ginewra

    VálaszTörlés
  4. Sziaa! Tetszik a történeted!! Habár én nem naon kedvelem a Rose-Damon párost, de attól még kiváncsian várom a kövi fejezeted :)
    Jaj és kértél egy link cserét is, amiben benne vagyok!! :D
    Blogom: revengenlove.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Halihó :)

    Nagyon tetszik a történet :)
    Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a többi részekben :D
    Nagyon várom már :D
    Millió puszi,Lena

    VálaszTörlés